Om oss

Kim Trafikkskole ble etablert i Bergen i 1979, av Kim Sverdrup. Siden den gang har vi lært opp tusenvis av fornøyde elever til flinke trafikanter. Elevene nyter godt av vår lange erfaring, og at skolen gir trafikksikker, god og effektiv opplæring tilpasset den enkelte elev. Kim Trafikkskole er alltid oppdatert på det siste nye innen vårt fagfelt.

Hos oss har vi fokus på elevtilpasset opplæring. For å være effektiv for eleven tilbyr vi henting og levering av vårer elever, uten ekstra kostnader for den enkelte elev. Vi strekker oss alltid litt ekstra for våre elever – og har derfor kjøretimer både på dagtid og ettermiddag. Vi kjører også i hele Bergen.

Kim Trafikkskole tilbyr også kjøretimer/trafikkopplæring i klasse B med bil m/automatgir. Vi er i tillegg Bergens eneste kjøreskole som tilbyr traktoropplæring, både klasse T og klasse T141-148 (hurtigkjørende traktor, opptil 50 km/t).

Vår opplæring: Klasse B (personbil), klasse B m/automatgir, klasse BE/B96 (bil m/henger), klasse T (traktor) og T141-148 (hurtigkjørende traktor, opptil 50 km/t).

tt-logo-blue
statens-vegvesen